Klaipėdos kamerinis orkestras įrašinėja plokštelę su Šveicarijos muzikais

Šiuo metu Klaipėdos koncertų salė yra virtusi tikra įrašų studija. Visą paskutinę sausio savaitę Klaipėdos kamerinis orkestras (KKO), vadovaujamas Mindaugo Bačkaus, fortepijoninis duetas Vilma ir Danielis Zbindenai bei violončelininkė Pi-Chin Chien įrašinėja bendrą kompaktinę plokštelę, kuri dienos šviesą turėtų išvysti 2020 m. pavasarį.

KKO_irasai

KKS archyvo nuotr.

Šio tarptautinio kūrybinio projekto tikslas – įamžinti šiuolaikinio šveicarų kompozitoriaus Fabiano Müllerio, taip pat atvykusio į Klaipėdą, ir XX a. lietuvių klasiko, kompozitoriaus, kurio 100-ąsias gimimo metines minėjome 2019 m., Eduardo Balsio kūrybą.

Kompaktinėje plokštelėje skambės F. Müllerio „Concertino” violončelei, fortepijonui keturioms rankoms ir orkestrui bei „Swiss suite” („Šveicariška siuita”) violončelei ir styginių orkestrui. Lietuviškąją įrašų dalį sudarys E. Balsio kūriniai: poema styginių orkestrui „Jūros atspindžiai” ir fragmentai iš baleto „Eglė žalčių karalienė”: „Rauda”, „Drebulytė – išdykėlė”, „Sutiktuvių šokis”. Baleto styginių versijos rankraščiai buvo atrasti vieno žymiausių Lietuvos dirigentų Sauliaus Sondeckio asmeninėje bibliotekoje ir maestro žmonos Silvijos patikėti KKO.

Projektą įgyvendina beveik du dešimtmečius gyvuojanti žymiausia Baltijos šalyse muzikos įrašų kompanija „Estonian Record Production” („ERP”). Į Lietuvą specialiai šiai įrašų sesijai atvyko kompanijos vadovas, prodiuseris ir kompozitorius Peeteris Vähis bei garso režisierius Nikita Šiškovas.

Klaipėdos koncertų salės informacija

Parašykite komentarą