Teatras
Klaipėdiečių spektaklis - festivalio Kosove laureatas

2012-04-26
Balandžio 17-22 d. Prištinos ir Pejos miestuose (Kosovo respublika) vyko 4-tasis tarptautinis monodramos festivalis „MonoAkt 2012“.

Užupio dramos teatras spektaklio HIROSIMA, mano MEILE premjeroje bando atsakyti į klausimą: Ar įmanoma meilė?

2012-04-19
Japonija nusėta žaizdomis, kurias paliko atominis žmonijos išrastas maras. Pirmoji ir sunkiausia pamoka tapo bomba, nušlavusi nuo žemės paviršiaus Hirosimos ir Nagasakio miestus. Tačiau istorija negailestingai sukasi ratu, grįžta atgal ir kitu pavidalu, tačiau ir vėl raižo tekančios saulės šalį, atverdama atominių elektrinių Pandoros skrynias.

Ridas Viskauskas. „Merginos, ar čia užuominos, kad aš jau pradėjau „vaikėti“?“

2012-04-18
Vladimiras Jefremovas (1942–2009), ilgametis ir charizmatiškas Lietuvos rusų dramos teatro trupės lyderis, į šį teatrą buvo priimtas dirbti II-os kategorijos aktoriumi tolimais 1963-iaisiais. Tuometinio teatro direktoriaus V. Jurjevo įsakyme pažymėta: „Mokėti aktoriui 65 rublių algą“.

Gitana Gugevičiūtė. RoRa teatras (8)
2012-04-16
RoRa – turint omeny jo erudiciją, intelektą, laisvę, kelionių geografiją, spalvingą kultūrinės patirties paletę etc. – kartais atrodo kaip ateivis iš kitos planetos arba išeivis į kažkur. Kartais atrodo, kad su Lietuva jį sieja nebent Nacionalinė premija.
Gediminas Jankus. Supostmodernintas Schilleris: senstelėjusios nuopolio grimasos

2012-04-10
Režsieriaus Artūro Areimos naujas pastatymas Kauno valstybiniame dramos teatre – „Plėšikai“ pagal Friedrichą Schillerį – atrodytų, drąsus, novatoriškas, visais atžvilgiais postmodernus, ne tik laužantis įprastus sceninius štampus ir klišes, bet akivaizdžiai besityčiojantis iš pseudovertybių – seilėto jausmingumo, tuščio idealizmo, veidmaingos atjautos ir kilnumu pridengtos niekšybės...

Gediminas Jankus. Memento Mori: kelyje į Mirusiųjų salą

2012-04-03
Režisierius Gytis Padegimas, savo jubiliejiniam gimtadieniui pakvietęs į premjerą Kauno valstybiniame dramos teatre, atskleidė ypatingai aukšto meninio ir filosofinio lygio nuostatas, puikiai įvaldytą metaforišką kalbą ir jos ženklus, dar kartą parodęs, kad gyvuoja ne tik Padegimo teatras, kaip reiškinys.

Kristina Poškutė. Feminizmas - ne keiksmažodis

2012-03-22
Šiuolaikiniame šokyje dažnai keliama diskusija apie kūną ir jo reprezentavimą, analizuojami socialiniai skirtumai, kultūrinis ir asmeninis identitetas. Šis šokio žanras nemanifestuoja radikalaus feminizmo, bet kalba apie galimybę išreikšti moteriškumą nenuvertinant ir neoponuojant dviejų lyčių skirtumų.

Balerina A. Gineitytė: "Scenos aš nepalieku, nes ji nepalieka manęs"
2012-03-08
Kovo 13d. 19val. Nacionaliniame dramos teatre bus rodomas legendinis A. Cholinos spektaklis “Moterų dainos”. Jame nuo pat pradžių šokanti baleto artistė Aušra Gineitytė šįkart sušoks paskutinį kartą.
Rolando Rastausko bermudų trikampiai (3)

2012-03-07
Ne sykį ir ne du pastaraisiais metais Rolandas Rastauskas teatro yra išsigynęs: radikaliai ar su išlygom, bravūriškai ar (beveik) neatšaukiamai.

Rimgailė Renevytė. Anksčiau ar vėliau vis vien reiks pabėgt

2012-03-02
Pabėgimas į Akropolį – teatro laboratorijos Atviras ratas spektaklis, pastatytas pagal to paties pavadinimo aktorės Marijos Korenkaitės pjesę, 2007 metais nacionaliniame dramaturgijos festivalyje Versmė išrinktą kaip vieną geriausių.

2345678

Susiję:
 
Užsisakyk naujienas:
 
Paieška:
 
Naujienose  
Archyve  
Ieškoti:
nuo: iki:
 
 
Žymės